2014. jún 22.

Neagoş: tapsból nem lehet megélni

írta: 91#Lacika
Neagoş: tapsból nem lehet megélni

Több visszajelzést is kaptam a Galacra való igazolásokkal kapcsolatos írásomra. Volt olyan, aki szerint igazam van, de természetesen olyanok is akadtak, akik ellenezték a véleményem. Természetesen az ellentáborral sincs semmi problémám, éppen ezért kerestem meg egy frissen eligazolt gyergyói hokistát, aki a következő szezonban, a hamvaiból feltámadott Galacot fogja erősíteni.

Neagoş Bogdant egyetlen Progym-szurkolónak sem kell bemutatni, külföldi munkáját követően hazatért, és bronzérmet nyert a csapattal. A siker után azt nyilatkozta, nehezen tudna újra továbbállni a csapattól, ehhez képest jövőre a Duna-parti csapatnál fog játszani. Több kérdést is feltettem a játékosnak a transzfer körülményeivel kapcsolatban, a választ az alábbiakban olvashatjátok:

bogdi_galac.jpgBogdi, már a Duna-parton.

A szezon végén nagy döntés előtt álltam, és három lehetőség közül választhattam. Vagy visszamegyek Amerikába, vagy elmegyek Galacra játszani, esetleg maradok a Progymnál. Nem volt könnyű döntés, de aztán úgy határoztam, hogy Galacon folytatom, döntésemnek pedig több oka is van. Ezek közül a legfontosabb, hogy el tudom végezni a sport egyetemet, és gyerekekkel tudok foglalkozni. Végül is fontos, hogy az ember azt csinálja, amit szeret. Nem? Egy kicsit zavart a blogon megjelent legutolsó cikk, hogy trendi lett a Duna-part, és mindenki pénzért jön ide. Az az igazság, hogy tapsból nem lehet megélni, és ezt mindenki nagyon jól tudja. Nagyon fura lesz a Progym ellen játszani, de ilyen a sportélet, ma itt vagy, holnap meg ki tudja hol. Sok sikert kívánok a gyergyói jégkorongnak, remélem sikerül megvalósítani terveket, továbbá abban is bízom, hogy jó döntést hoztam. Ez idővel fog kiderülni”.

Nem tehetünk mást, sok sikert kívánunk Bogdinak az elkövetkezőkre nézve, jó szezont, és kiváló mérkőzéseket. Persze mindezt lehetőleg ne ellenünk.