2014. nov 11.

De ki írja a blogot?

írta: 91#Lacika
De ki írja a blogot?

Biztosan meglepődtök, hogy nem a meccs összefoglalójáról szóló cikket olvassátok, nemsokára az is fent lesz, először azonban rendeznünk kell egy problémát, pontosabban meg kell válaszolnunk egy kérdést. Érdekes helyzetek egész sorával találkoztam, aminek következtében rájöttem, hogy még mindig vannak olyanok, akiknek nem teljesen világos a blog mivolta. Hallottam olyat (teljesen mindegy, hogy kitől), hogy a blogot biztosan a Progym vezetősége működteti, és ez a nyelvezetet és a fogalmazási formákat tekintve eléggé nem szép. Nagyjából mindenki tisztában van vele, hogy ki írja itt a cikkeket nyakra-főre, és mégis olyat kell hallanom, hogy a szerkesztő a blog neve mögé bújik, mert nem meri felvállalni a  sajátját. Hirtelen nem is tudtam mire venni az egészet, egy dolog azonban biztos: itt az ideje, hogy tiszta vizet öntsünk a pohárba.

A blognak és a hozzá tartozó Facebook-oldalnak semmi köze a klubhoz, egy személyes, szurkolói felület, ahol személyes véleményeket, legtöbb esetben az én szubjektív álláspontomat olvashatjátok a csapat háza táján történtekkel kapcsolatban. Kertész Lászlónak hívnak, a barátaimnak csak Lacika, szüleim egyetlen gyermekeként szurkolok a Gyergyószentmiklósi Progymnak, körülbelül 4 éves korom óta. Magasságom hozzávetőleg 177 cm, testalkatom vékony, a vércsoportomat pedig most nem írom le, mivel nem tudom fejből. Viccet félretéve, nagyon bánt, amikor olyanokat hallok, hogy az itt megjelenő cikkek sértőek lehetnek. Mindig igyekeztem úgy fogalmazni, hogy még csak a sértődés gyanúja se tudjon felmerülni, a nyelvezet pedig néha olyan amilyen, azért szubjektív felület, hogy az ember kicsit szabadabbra tudja engedni a tollát, nem tartózkodva a néha trágárabb kifejezésektől sem.

progymcsapat_2.jpg

Ezúton kérek elnézést attól a személytől, vagy azoktól az emberektől, akiket megbántani véltem valamelyik írásommal, egyáltalán nem állt szándékomban, jelenleg sem ez a cél, és a következőkben sem ez lesz. Ha bárkinek javaslata lenne a bloggal kapcsolatban, esetleg úgy látja, hogy hibáztam valahol (bizony bárkivel előfordulhat), az nyugodtan írjon üzenetet, akár a személyes Facebook-profilomra, akár a blog közösségi oldalán. Nincs az a probléma, amit ne lehetne megbeszélni, mindenre van lehetséges megoldás. Azért vagyunk emberek, mert eltér a véleményünk bizonyos dolgokban, és ez így van jól. Normális, hogy én másképp láttam egy meccset, mint mondjuk a mellettem álló, mivel mindannyian másképp látjuk a történteket. Ezért szép egy ilyen felület, mert én leírom az én szemüvegemen keresztül látott események krónikáját, az olvasók pedig hozzászólásban kifejthetik a saját álláspontjukat, amiből egy egészséges, érvekre alapuló vita is ki tud alakulni.

A hosszú pangás után, új lendülettel újraindítottuk a blogot, és abban reménykedünk, hogy van rá igény. Egyelőre folytatódik a blog működése, én még egyszer csak arra kérlek titeket, arra kérem önöket, hogy bármilyen problémájuk van az itt megjelent tartalommal kapcsolatban, azt jelezzék, mivel az utolsó betűig, minden egyes írásért maximálisan vállaljuk-, és személyesen is maximálisan vállalom a felelősséget. Hajrá Progym!

Kertész László és A medve árnyékában – Progym-blog csapata.