2015. feb 09.

Férfias sport, nem csak férfiaknak, I. rész: Andi

írta: 91#Lacika
Férfias sport, nem csak férfiaknak, I. rész: Andi

Sokat beszéltünk már arról, hogy megváltozni látszik a csapat szurkolói összetétele, az agyatlan divatdrukkereket pedig tudatos, normális gondolkodású emberek váltják a lelátón. Ami külön öröm, hogy nem csak férfiak, hanem lányok, nők is szép számban látogatják a mérkőzéseket: szurkolnak, dühöngenek, és örülnek, egyszóval vérbeli drukkereik a piros-fehéreknek. A szurkolói összefogás és összetartás legelső eleme, hogy ismerjük a mellettünk kiabáló embert, blogunk éppen ezért vág bele egy olyan sorozat elkezdésébe, amely a Progym néhány női szurkolóját hivatott – nagyon röviden – bemutatni.

Az újfalvi Dénes Andit szinte minden hazai mérkőzésen felfedezhetjük a lelátón, és nem csak a jelenlétével, hanem a hangjával is segíteni próbál a jégen küzdő fiainknak. Andi azonnal igent mondott a felkérésünkre, mi pedig néhány apróbb kérdéssel készültünk, amelyekre örömmel válaszolt a piros-fehér szőkeség.

Mióta érdekel a jégkorong, és mikor voltál életed első mérkőzésén?
– Ez nem olyan hosszú történet. Tavaly kezdtem meccsekre járni, igazából ismerősök ajánlására. Emlékszem, már az első alkalomkor tudtam, hogy sok Progym-meccset meg fogok nézni, egyre jobban érdekelni kezdett a sportág. Azóta már én is reklámozom a hokimeccseket, hogy aki még nem volt, szintén megtapasztalhassa ennek az örömét.

denesandi.jpgMi az, ami ennyire magával ragadott?
– Elsősorban a lelátón tapasztalt hangulat. Szerintem egy idő után az is tapsolni kezd, akinek ez nem volt a tervei között, nem csak engem, szerintem mindenkit magával ragad. Nagyszerű szurkolói vannak a csapatnak, és örömmel tölt el, hogy én is közéjük tartozhatok. A másik, az maga a játék, a sebesség, és az ezzel járó adrenalin.

Idén januárban ki is próbáltad a jégkorongozást. Mesélnél erről?
– Igen, Alafluban nyílt erre lehetőség, részt vettem a lánycsapat néhány edzésén. Kívülről sok minden könnyűnek tűnik, azonban a jégen, élesben teljesen más. Egyszerre több dologra is figyelni kell, személy szerint pedig féltem is egy kicsit, mivel ezt elsősorban nem lányoknak találták ki. Összességében nem bántam meg, hogy kipróbáltam, új tapasztalatokat szereztem, azóta pedig a meccseket is más szemmel nézem.

Mit gondolsz a felújított jégpályáról?
– Ó, nagyon szép, és ahogy mindenki, én is nagyon várom a megnyitót, és az első szabadkorcsolyázást is. Biztos vagyok benne, hogy az elsők között leszek a jegypénztárnál.

Mire számítasz a szezon hátralevő részében?
– Ahogy minden szurkoló, én is jó eredményeket, szép játékot szeretnék. Nagyon jó, amikor a játékosok együtt ünnepelnek a drukkerekkel, tavaly áprilisban igazi örömünnep volt. Biztos, hogy nem lesz könnyű dolguk a fiúknak, mi azonban azért vagyunk ott, hogy biztassuk őket a nehéz pillanatokban. Hajrá Progym!

Andinak köszönjük ismét, hogy rendelkezésünkre állt, folytatni kívánjuk ezt a sorozatot, most elsődlegesen a szebbik nem néhány piros-fehér képviselőjét ismertetnénk meg veletek.