2015. sze 28.

Pál Ferkó: semmire nem emlékszem

írta: 91#Lacika
Pál Ferkó: semmire nem emlékszem

Voltak akik imára kulcsolták a kezüket, mások a fejüket fogták, az erősebb idegzetűek pedig megállás nélkül káromkodtak. A Steaua elleni második mérkőzés utolsó harmadában – 7-1-es bukaresti vezetésnél – nagyon csúnyán elütötték csapatunk hátvédjét, Pál Ferencet. Játékosunk az eszméletét is elveszítette, most már azonban szerencsére jól van, és ki is kérdeztük az esetről, noha sok információval nem tudott szolgálni.

ferko.jpg

„Csak arra emlékszem, hogy igyekeztem kijuttatni a korongot a harmadunkból, a következő kép pedig az, amikor a doki, Ivácson Roli és Molnár Szabi kérdezgetnek, hogy tudom-e kik ők, és hogy én ki vagyok. Emlékszem arra is rákérdeztek, hogy tudom-e hol vagyok” – fogalmazott kérdésünkre Ferkó, hozzátéve: szédült, erős fejfájást, valamint hányingert érzett miután a mentőben magához tért.

Az esetet követően játékosunkat azonnal a csíkszeredai kórházba szállították, a szükséges vizsgálatokat követően pedig hazaengedték. Jelenleg már szerencsére teljesen jól van, és reméli, hogy játszani fog a hétvégi – Galac elleni – hazai mérkőzéseken. „Szeretnék köszönetet mondani a csapat menedzserének, Sándor-Székely Ottónak is, aki végig mellettem volt” – zárta gondolatait.