2010. júl 30.

Jan Skokannal beszélgettünk

írta: 91#Lacika
Jan Skokannal beszélgettünk

     Blogunknak sikerült egy rövid interjú erejéig elcsípnie csapatunk egykori szlovák csatárát, Jan Skokant. Ez olvasható a következőkben:

Szia Jan! Hogy vagy? Egy ideje nem láttunk, hallottunk rólad sokmindent.

Szia. Köszönöm szépen, jól vagyok. Hát igen, elég hosszú ideje...

Játszasz jelenleg valahol? Ha igen, hol?

Igen, a következő szezontól, a német 5. ligában fogok játszani a Mitterteich City-nél.

Értem. És tavaly játszottál valahol?

Igen, eleinte itthon a szlovák extraligában a Trebisovnál, majd a szezon közben igazoltam Csehországba a második ligás Breclavhoz.

Milyennek találod a Progymnál eltöltött időszakod?

Amikor először voltam Gyergyóban, nagyon jó volt, nagyon boldog voltam a csapatnál. Jól lehett dolgozni.

És amikor második alkalommal érkeztél?

Hát akkor elgondoltam magamban, hogy egy nagyon jó szezon lesz, de sajnos nem volt túl jó viszonyom az edzővel, ezért döntöttem a távozás mellett.

Végezetül, mi a legkedvesebb emléked a Progymnál eltöltött időszakodról?

Emlékszem, egyszer megvertük a Steauát, ekkor sikerült gólt szereznem, emellett pedig egy asszisztom is volt. Nagyon boldog voltam.

Köszi szépen ennyi lett volna. További kellemes napot!

Igazán nincs mit. Viszont.