2015. feb 04.

Lábadozó pofozógép

írta: 91#Lacika
Lábadozó pofozógép

Még hogy Chuck Norrisnak nem eshet baja. Úgy tűnik a legenda megtört. Noha nem tudjuk, hogy az eredeti szakállás kopó egészségi állapota milyen világát éli, hősünk remetei reinkarnációja igencsak lerobbant egy sérülés következtében. Pál Zsombi általában úgy adja sallert, mint a Mikulás a gumicukrot, jelenleg azonban a csíkszeredai kórházban lábadozik, bordatörést szenvedett. Nem vicc, Zsombi tényleg kés alá feküdt, és egy piros-fehér postagalambbal levelet küldött a szerkesztőségbe, amelyben jelenlegi állapotáról számol be. Hála a Nagy Főnöknek, jó híreket hozott a madár, de az ablakpárkányra cserszentett galambkula miatt még lesz egy remetei látogatásom azt hiszem. Na de ne fossuk a szót, nézzük is meg mi áll a levélben:

palzsombi.jpg

„A csíkszeredai hétvégi fordulóban, egy ütközés következtében repedhetett meg az oldalbordám, de nem vettem komolyan, és tovább játszottam, mivel tűrtem a fájdalmat. A következő héten végig edzettem, de nem enyhült a fájdalom, a Steaua elleni – legutóbbi – meccs előtt fájt a legjobban. Másnap így is jégre léptem, de két harmad után nem tudtam folytatni a játékot. A vizsgálatokból kiderült: egy megrepedt borda le is vált, és 3 centiméterre elcsúszott a helyéről. Több konzultációt követően Kovács Géza dokival arra az elhatározásra jutottunk, hogy kés alá fekszem a gyorsabb felépülés érdekében. Másképp három hónapba is beletelhetett volna, ameddig helyrejön, és akkor sem lett volna biztos, hogy utólag nem kell megoperálni.

Így még maradt némi esély arra, hogy a szezon végére felépüljek. A legnehezebb az volt, ameddig 4 napot feküdtem a kórházban a műtétre várva, de most már túl vagyok rajta. Nem kellemes, amikor nővérek kell etessenek és itassanak, de nyugodt vagyok, mert tudom, hogy elindultam a gyógyulás útján. Nagyon sokat köszönhetek a csapatorvosnak, dr. Kovács Gézának, mert minden nap felhív és érdeklődik, tanácsokat ad, az elejétől kezdve mellettem áll. Az egyik orvos kollégája hajtotta végre a beavatkozást, és mindez elég sürgősen történt, hogy mihamarabb elkezdhessem a rehabilitációt. Hétvégén már haza is engednek!
Megsúgom, hogy a műtét alatt egy szépen csillogó éremről álmodtam, remélem beteljesül a szezon végén.
Üdv, „Chuck Norris” Pál Zsombi.”

chucknorris.jpg

Köszönjük a levelet, örömmel olvastuk a jó híreket, még a futár által okozott koszt is örömmel sikáltuk. Sikeres felépülést, mihamarabbi visszatérést, szépen csillogó érmet, és jó sok pofont kívánunk. Jaj de persze ne te légy a szenvedő fél.