2014. aug 24.

Vylíčil: a Progym szurkolói különlegesek

írta: 91#Lacika
Vylíčil: a Progym szurkolói különlegesek

Új fiú érkezett a csapatba, ezúttal nem lett, hanem cseh. Adam Vylíčil blogunknak adta az első interjúját gyergyószentmiklósi tartózkodása alatt, mint elmondta, nagyon várja a szezonkezdést, és a szurkolókkal való találkozást is.

vylicil2.jpg

Hivatalosan is a Progym játékosa vagy. Milyen érzések kavarognak benned?
– Nagyon jól érzem magam, egy kicsit fáradt voltam az utazás miatt, de ez már a múlté. Örülök, hogy itt lehetek, a csapategység azonnal felkeltette a figyelmem, de az edző profizmusa is szembetűnő. Egyre jobb akar lenni, folyamatosan tanul.

Mit gondoltál érkezésed előtt a Progymról?
– Játszottam a Progym ellen, még a Galac színeiben. Nem szerettem azokat a meccseket, főleg Gyergyószentmiklóson nem, mivel hihetetlen nyomást tudnak az ellenfélre helyezni a szurkolók. Remélem, hogy a következő szezonban is a csapat mellett lesznek. Ők különlegesek.

Szereztél már barátokat a csapatból?
– Rövid ideje vagyok itt, azonban elmondhatom, hogy a csapatból mindenki nagyon kedves, csakúgy mint a gyergyói emberek. Kyry segít nekem a beilleszkedésben, ő is egy nagyszerű ember.

Mik a terveid a következő idényre?
– Egyre jobb és jobb szeretnék lenni, nem akarok csalódást okozni a csapattársaimnak, és a szurkolóknak sem. Keményen fogok dolgozni, és remélem, hogy közösen a drukkerekkel sikerül majd emlékezetes pillanatokat szerezni.

Tanultál már valamit magyarul?
– Még nem, de mindent megszeretnék tanulni. :)

Végezetül mit üzensz a szurkolóknak?
– Legyetek ott a mérkőzéseinken, és szurkoljatok nekünk, de szerintem ezt nem is kell mondani. Mindent megteszünk, hogy tudásunk legjavát nyújtsuk a jégen, de rátok is nagy szükség lesz, csak közösen érhetünk el sikereket.