2010. jún 30.

Kozma Zsolt visszavonul...

írta: 91#Lacika
Kozma Zsolt visszavonul...

      Blogunk interjút készített csapatunk fiatal, 21 éves védőjével, Kozma Zsolttal. A fő beszédtéma természetesen az a hír volt, miszerint Zsolt a következő szezontól nem lesz csapatunk játékosa, sőt befejezte az aktív jégkorongozást. Ezzel kapcsolatosan szerettünk volna konkrétumokat megtudni.

 

Az a hír röppent fel, hogy abbahagytad az aktív jégkorongozást. Igaz ez?

"Igen..."

És mi ennek az oka? Miért határoztál így?

"Úgy gondolom egyszer mindenkinek eljön az a pillanat amikor el kell döntse, hogyan merre tovább? Hogy megéri tovább folytatni profi szinten? Nekem most jött el ez az idő. Én így döntöttem."

Dehát még fiatal vagy... Nem gondolod, hogy többet ki lehetett volna hozni a jégkorongozásból?

"Az utóbbi években egyre jobban gyengült a keret is, lehet, sőt szerintem biztos, hogy a pénz is befolyásolta, de úgy érzem elvesztettem már azt az extra motivációt amiért nekem érdemes lenne tovább folytatni."

Értem. És milyen területen szeretnél tevékenykedni a továbbiakban?

"Továbbra is munkát vállalok, talán beállok a családi vállalkozásba. Szeretnék sportolni, mozogni továbbra is, de ezt már csak hobbiként."

Melyik volt "pályafutásod" legkedvesebb, legszebb élménye?

"A pályafutásomból? Hát... Talán amikor a MOL-Ligában a HC-t hazai pályán legyőztük 6-1-re. Egy másik amikor 2006-ban Kontinentális Kupán vettünk részt Bukarestben."

És a legkellemetlenebb?

"Egy Gyilkostó Kupán, akkoriban még ráccsal játszottam, egy szerencsétlen szituációban úgy lefejeltem a palánkot, hogy behajlott a rácsom, és a számat össze kellett varrni."

Huhhh...Hát ez tényleg kellemetlen. És végezetül mit üzennél a Progym játékosainak, szurkolóinak?

"Kitartást, ha sokat dolgoztok a nyáron, még jobb szezont zárhattok mint az előző. A szurkolóknak... Több és több szurkolást, kevesebb becsmérlést, ez sokat segít a fiúknak!"

Köszönöm szépen a közreműködésed, a magam, és a Progym összes szurkolója nevében minden elképzelhető jót kívánok az elkövetkezőkben.

"Köszönöm."

    Amint látjuk a hír igaz. Kozma Zsolt visszavonul. A legrosszabb az egészben az, hogy csapatunk játékoskerete annak ellenére, hogy bővülne, fogyatkozik.

   Természetesen a csapatunk játékosaival készült interjúknak itt nincsen vége, az elkövetkezendő időszakban megpróbálunk minél több embert megszólítani.