2013. okt 01.

Az élet fontos döntésekről szól

írta: 91#Lacika
Az élet fontos döntésekről szól

Tudtam, hogy egyszer el fog jönni ez a pillanat, azonban arra én sem számítottam, hogy mostanában fog ez megtörténni. Azt mondják, az ember élete a fontos döntésekről szól, úgy gondolom épp egy ilyent hoztam meg. 4 évnyi munka után meghatározatlan ideig abbahagyom a hivatalos weboldal, illetve a Progym-fészbúk szerkesztését.

Igen, tudom. Most mindenki azt gondolja, hogy az érintett felfújta magát, kicsit hisztizik, aztán csinálja tovább a dolgát. Nem. Nem mondom azt, hogy nem fogok visszatérni, mivel nagy valószíűséggel ez a döntés nem végleges, azonban higgyétek el muszáj volt meghoznom. Nem szeretném leírni az okokat. Egy: túl hosszú lenne. Kettő: eléggé személyes. Három: nem célom egy internetes felületen kipuffogni magam.

4 évvel ezelőtt, még a régi progym.ro-n láttam meg a hirdetést, hogy szerkesztőt keres az oldal, és mivel rendkívül szerettem – és szeretek – írni, ráadásul mindenem a Progym, úgy gondoltam megpróbálom a dolgot, sőt... Biztos voltam benne, hogy lesz konkurencia, azonban rendkívül meglepődtem, amikor az akkori adminisztrátor visszaírta, hogy én vagyok az új szerkesztő, mert senki más nem jelentkezett.

pr_1.jpg

Oké, nekikezdtem, egy idő után segítségem is lett, majd a weblap mellett létrehoztuk a blogot is. Ment a munka, nem tetszett a weboldal, tudtam, hogy cserélni kellene, de erre nem volt támogatás. Ekkor jelent meg Szakács Zsolt, éreztem, hogy fel fog lendülni a dolog, és így is lett. A Facebook oldalt egyre többen látogatták, és megvalósítottuk azt, amiről korábban csak álmodtam: egy új, sokkal jobb külsejű weboldalt kapott a Progym, ráadásul az addigi progym.ro-t, progymhockey.ro-ra változtattuk, hogy még jobban hangozzon, és tükrözze a tevékenységet.

Néhány kellemetlen dolgot leszámítva szuper volt a Gyilkostó Kupa, az pedig, hogy a HSC elleni mérkőzés után már nem volt cikk, nem véletlen. 4 év után át szeretném adni valakinek a stafétát, és talán valamikor a közeljövőben én is újra belekezdek a munkába. Ez még a jövő zenéje. Nem maradok távol a Progymtól, aki továbbra is szeretné olvasni az írásaim, az itt a blogon megteheti, ha regisztrálnátok, és hozzá is szólnátok a bejegyzésekhez, annak még jobban örülnék.

Nem kell negatív dolgokra gondolni, senkivel nem vagyok haragban, továbbra is „Csak a Progym!”, csupán egy döntésről van szó, amit egyedül hoztam meg.

Köszönöm szépen mindenkinek, aki bármilyen módon is segített az elmúlt négy évben, és remélem, hogy egy olyan szezon következik, amelynek a végén legalább úgy érezhetjük magunkat, mint a Gyilkostó Kupán. A srácok megérdemlik a bíztatást, rengeteget dolgoznak, és mindezt azért, hogy mi olyan önfeledten tudjunk hazamenni egy-egy mérkőzésről. Köszönök mindent!

Lacika