2012. sze 18.

Ne szórj gyöngyöt disznók elé!

írta: 91#Lacika
Ne szórj gyöngyöt disznók elé!

Nem volt szándékomban hasonló hangvételű és tartalmú bejegyzést írni, azonban úgy gondolom szükség van néhány dolog tisztázására az új weblappal, a szerkesztőkkel és úgy általában véve a munkánkkal kapcsolatban. Szomorúan veszem tudomásul (és nem csak én), hogy sokak abban lelik örömüket, ha valaki munkájában egyfolytában hibákat, hiányosságokat, és nem odaillő dolgokat keresnek.

Lassan négy éve szerkesztem, vagy legalábbis próbálom szerkeszteni a csapat weboldalát, és elmondhatom, hogy találkoztam már mindennel. Kritikával, jó tanáccsal, egészen a kiábrándító beszólásokig mindennel. Tavaly, közel álltam ahhoz, hogy befejezzem, úgy éreztem valaki más többet tudna kihozni a dologból, azonban a vezetőséggel közösen megegyezve a maradás, és a további munka mellett döntöttem.

kr.jpg

Teltek a hetek-hónapok, majd összefutottam Szakács Zsolt jelenlegi szerkesztőtársammal, onnantól kezdve pedig a dolgok kezdtek pozitív irányt venni. Mivel már segítségem is volt, így sikerült fellendíteni a csapat Facebook oldalát, és felmerült egy új hivatalos honlap készítése is, egyelőre, mint elképzelés.

A gondolatokból realitás lett, úgy gondoljuk, a régi weblapnál egy sokkal jobbat, hatékonyabbat hoztunk létre, és azért a Facebook oldal sincs elhanyagolva. Egyszer egy idős ember azt mondta nekem, "Tanuld meg fiam, ha valami jót csinálsz, úgy is sokan csak a rosszat fogják látni benne". Akkor még nem értettem, most igen. Évekkel ezelőtt hallottam egy nagyon szép mondatot egy vallási példázatból. "Ne szórj gyöngyöt disznók elé!". Ne alkoss olyasvalamit, amit nagyon kevesen fognak igazán értékelni. Úgy gondolom, ez a mondat tökéletesen illusztrálja a jelenlegi helyzetet. Kaptunk jó visszajelzéseket, nem egyet, nem kettőt, a gond csak az, hogy kritikát még ennél is többet. Kérdem én drága szurkolótársak ameddig az ég világon semmi nem volt, miért nem kötekedett senki? A másik meg, hogy aki annyira érti a dolgokat, miért nem segített a megvalósításban?

Amikor elindult a weblap, az első cikkben közöltük, hogy nem a végleges verzióról van szó, és időközben még változtatni, javítgatni fogunk. Nagyon sokan nem értették ezt meg, amit rendkívül sajnálunk. A kritikák között természetesen voltak építő jellegűek, amiket ezúton is köszönünk, ezeket mindig szívesen fogadjuk bárkitől.

pr.jpg

Kérünk titeket, legyetek türelemmel, hogy tudjuk befejezni azt, amit elkezdtünk. Járjunk meccsre, szurkoljunk a csapatért, mert jelen pillanatban ez a legfontosabb. Még egy új weblapnál és holmi közösségi oldali akárminél is sokkal fontosabb jelentőséggel bír! Hajrá Progym!!!